Lidhje


A ngjason lëvizja Gylen (apo FETO) me atë të Hashashijinve apo Asasinëve ?/Pjesa e dytë

Vazhdim...

Por gjithsesi infiltrimi i Gylenit nëpër institucione kërkonte një konformizëm me sistemin laik në fuqi.Bindja e Gylenit ndaj shtetit u shfaq pas "grushtit portokalli" të 28 shkurtit 1997. Ndërsa ndalimi i shamisë në universitete u protestua në rrugë, në intervista të shumta, ai u shpjegoi gazetarëve se nuk e sheh shaminë si një nga parimet kryesore të fesë, se është një “farz furu” (një domosdoshmëri e parëndësishme/e parëndësishme), duke rrezikuar të shqetësojë dhjetëra grupe islamike që mendojnë ndryshe. Disa nga pjesëtaret femra të lëvizjes shpjegojnë se si ato kishin qarë për disa netë për shkak të detyrimit “të bënin një sakrificë” duke hequr shallin, duke u ndjerë të ekspozuar dhe madje të dhunuar.Shpesh, ata që janë rekrutë të mundshëm nuk dekurajohen me një theks të tepërt ndaj detyrimeve ose ndalimeve fetare. Kjo në emër të largimit të barës nga imami (kleri i lartë në hierarki ose vet Gyleni) i cili ka aftësinë ti lejojë disa gjëra të palejuara sheriatikisht, gjëra si pirja e alkoolit apo ngrënia e kamatës.Kjo formë jo e devotshme dhe jo radikale e myslimanizmit njihet nga lëvizja Gylen dhe u përvetësohet parimeve të tyre misionare, duke u shfaqur dukshëm më dashamirës ndaj praktikave jo-islame.

 

Në një video Gyleni shihet të predikojë se ne nuk duam të ndërtojmë fetarë por shkencëtarë, ne nuk duhet të angazhohemi me leximin e teksteve fetarë por me shkencë dhe teknologji. Natyra mikpritëse e lëvizjes Gylen formoi një lloj tjetër populizmi, që është i rehatshëm, i këndshëm, i padiskutueshëm dhe jokritik.


Kjo i ngjason në synim, jo domosdoshëmrisht formë, metodave që përdori Hasan Sabah, largimin e fetarizmit nga të rinjtë dhe shndërrimin e tyre në vrasës, teroristë duke i joshur me kënaqësi dhe mëkate të përkohëshme, kështu vetë mjeshtri i madh ka fuqinë që tua abrogojë ritet fetare duke ia zvendësuar me urdhëra nga lart poshtë. Kur analizohen veprat dhe regjistrimet e hetuara nga Gyleni, kuptohet se shpallja hyjnore nuk ka përfunduar. Ai pothuajse jeton çdo ditë miraxhin që ka jetuar Pejgamberi (s.a.s.). Gyleni nënkupton se takohet dhe flet me Pejgamberin kur është në gjumë apo zgjuar, në mes të njerëzve; shkurtimisht, në çdo rrethanë merr direktiva nga ai dhe ua pasqyron këto ndjekësve të tij sikur të ishin urdhëresat e Muhamedit. Me këtë qëndrim ai cënon kushtet dhe metodat e fesë në një formë të tillë që një musliman nuk do të anonte kurrë nga ajo. Konceptet sufiste dhe mistike, të cilat mistikët i përdorin veçse kur përcjellin përvojat e tyre personale, duke u keqpërdorur nga Gyleni, parashtrohen si mesazhe hyjnore që orientojnë një lëvizje shoqërore.


“Kaloni tokat dhe mbani flamurin e shenjtë, kaloni dete si paraardhësit tuaj (….) dhe kur ju thonë se nuk ka ku të arrini në këtë botë, se fjalët e shenjta kanë arritur tek të gjithë, atëherë do të kërkoni të gjeni mënyra për të arritur te jo-njerëzit. Zjarri brenda jush do t'ju bëjë të gjeni një shkallë të gjatë sa të arrini hënën dhe planetët e tjerë për të mbajtur këtë flamur të shenjtë”-thotë Gyleni në një ligjërim të tijin.


Ndryshe nga terroristët modernë, assasinët gjithmonë zgjodhën individë si objektiva të tyre. Viktimat ishin pothuajse gjithmonë udhëheqës politikë, ushtarakë ose fetarë myslimanë të konsideruar si uzurpatorë, burime të së keqes ose armiq që shiheshin si kërcënime për veten ose aleatët e tyre. Ndonjëherë vrasësit shkonin pas njerëzve me pikëpamje fetare të ndryshme nga ato të tyre, dhe ndonjëherë ata vrisnin me qira. Në vitet e fundit të sektit, Vrasësit punësoheshin gjithnjë e më shumë nga sundimtarët lokalë për të shërbyer si roje dhe vrasës.


Kjo i ngjan asaj kategorie "vrasësish" e cila u ngrit në Turqi gjatë periudhës së fuqisë së sektit Feto. Lëvizja zakonisht këtë grup të kundërshtarëve si fillim mundohet ta neutralizojë nëpërmjet “Dy rrjeteve (A dhe B) të lartë përmendura. Në rast se nuk mundet ti neutralizojë, atëherë ndjek metoda ekstreme/mafioze; dhe dalin në skenë dorashkat e bardha/Beyaz Eldivenli (Shih:Gülen yapilanmasi/Isam Yayinlari,2017/Istanbul,Faqja,73). Ose vrasësit me kollare. Metodat që përdorin për të neutralizuar kundërshtarët janë nga më të ndryshmet:


a.Shpifjet
b.Kërcënime nga më të ndryshme madje edhe me jetë, presion mbi pjestarë të familjes.
c.Shantazhi,
d.Vonesat në shlyerjen e detyrimeve (për bizneset) nga institucionet tek të cilat kanë të infiltruarit,
e. Detyrimi për të dhënë dorëheqje nga postet e ndryshme sikurse është edhe administrata shtetërore me qëllim hapjen e krahut ("sheshimin" e pengesave).


Ashtu si kamikazët modernë, Assasinët besonin se vdekja e tyre përfundimtare do t'u jepte atyre një biletë falas për në parajsë. Ngjashëm edhe ata që organizuan grushtin e shtetit në Turqi u ishte thënë se kjo Turqi laike nuk mundet më të jetë e denjë për të përfaqësuar fenë e Allahut dhe pejgamberit, ndaj largimi i këtij sistemi dhe zvendësimi i tij me organizimin Gylen ishte një mision i shenjtë i cili do ti shpinte në xhenet. Pra me pak fjalë kjo ishte propaganda me të cilën ithtarët e thjeshtë të organizatës manipuloheshin duke i predikuar ide të ngjashme me ato të asasinëve se sistemi që do të vinte pas dhunës dhe grushtit të shtetit (pra sistemi i Gulenit) do të ishte një sistem perfekt islam i bazuar mbi ideologjinë Nurxhite të Gulenit.


Ithtarët e sektit assasinë ishin të vështirë për t'u identifikuar dhe trajnuar për t'i rezistuar torturës. Thuhet se ata që u kapën zgjodhën vdekjen përpara se të tradhtonin assainët e tjerë. Udhëheqësit që ndiheshin të kërcënuar nga vrasësit ishin paranojakë dhe mosbesues ndaj të gjithë atyre përreth tyre dhe disa u barrikaduan në shtëpitë e tyre. "Nga një luftëtar i vetëm në këmbë," shkroi një poet ismailit, "një mbret mund të goditet nga tmerri, megjithëse ai zotëron më shumë se 100,000 kalorës." . Vrasësit ishin të njohur për besnikërinë dhe guximin e tyre. U konsiderua një mëkat i tillë të kthehesh i gjallë nga një mision, saqë nëse dikush e bënte këtë, turpërohej mbi të gjithë familjen e tij. Duke dëgjuar vdekjen e një djali në një mision vrasës, një grua thuhet se "u gëzua dhe i vajosi qepallat me kohl". Kur ajo më vonë zbuloi se ai në fakt kishte mbijetuar "ajo u pikëllua, i grisi flokët dhe i corri fytyrën". Kështu edhe shumica e gylenistëve janë tepër besnik ndaj organizatës.


Thuhet se Hasan Sabahu ka pasur indoktrinim të thellë rreth e rrotull hapësirave ku ushtronte aktivitetin e vet, kështu ai është quajtur në disa emra, si princi, plaku, profeti etj. Tani ky Princi që ne e quajmë Plaku e mbajti oborrin e tij në stilin madhështor dhe fisnik dhe i bëri njerëzit e thjeshtë të kodrës rreth tij të besojnë me vendosmëri se ai ishte një Profet i madh. Dhe kur donte që një nga Ashishin e tij të dërgonte në ndonjë mision, ai bënte që ilaçi për të cilin fola t'i jepej njërit prej të rinjve në kopsht dhe më pas e dërgonte në Pallatin e tij. Kështu, kur i riu u zgjua, u gjend në Kështjellë dhe jo më në atë Parajsë; ku ai nuk ishte shumë i kënaqur. Më pas ai u çua në praninë e Plakut dhe u përkul para tij me nderim të madh, sikur të besonte se ishte në praninë e një Profeti të vërtetë. Princi pastaj do të pyeste se nga vinte dhe ai do të përgjigjej se kishte ardhur nga Parajsa! dhe se ishte pikërisht ashtu siç e kishte përshkruar Mahomet në Ligj. Kjo sigurisht u dha të tjerëve që qëndruan pranë dhe që nuk ishin pranuar, dëshirën më të madhe për të hyrë në të.


Pra, kur Plaku dëshironte të vriste ndonjë princ, ai i thoshte një të riu të tillë: "Shko dhe vrit filanin; dhe kur të kthehesh, engjëjt e mi do të të sjellin në Parajsë. Dhe nëse do të vdisje, megjithatë unë do të dërgoj engjëjt e mi që të të çojnë përsëri në Xhenet." Kështu ai i bëri ata të besojnë; dhe kështu nuk kishte asnjë urdhër të tij që ata të mos kundërshtonin ndonjë rrezik për të ekzekutuar, për dëshirën e madhe që kishin për t'u kthyer në atë Parajsë të tij. Dhe në këtë mënyrë Plaku i detyroi njerëzit e tij të vrisnin këdo që donte të hiqte qafe. Kështu, edhe frika e madhe që ai i frymëzoi të gjithë princat, i bëri ata që të qëndronin në paqe dhe miqësi me ta...


Kështu shpesh Gyleni përdor gjuhë të ngjashme për ti bërë njerëzit të anojnë nga ai duke besuar se ai zotëron ndonjë fuqi të vecantë . Madje ai lë të kuptohet se Allahu i Lartmadhëruar i dërgon atij, nëpërmjet shpalljes hyjnore, frymëzimit ose keshfit (mbulimit metakozmik të realitetit ekzistues) mesazhe dhe misione të caktuara. Po ashtu se Gyleni është personi i përzgjedhur për këtë detyrë të lartë dhe të shenjtë, me qëllim që të marrë e të shpërndajë dijen dhe informacione të cilat vetëm ai mundet ti dijë.


Gjithsesi konstatojmë shumë ngjashmëri midis tij dhe lëvizjes Asasinët, pasi ata janë quajtur si frymëzues të terrorizmit modern ndërsa Gyleni synon terrorin nëpërmjet indoktriminit, infiltrimit dhe rrjetit të shkollave apo OJF-ve.


Philip K. Hitti shkroi në "The Book of Grass: An Antology on Indian Hemp": "Pas kapjes së Masiadit në 1260 nga Mongolët, Sulltan Mamluk Bajbars në 1272 u dha assasinve sirianë goditjen përfundimtare. Që atëherë, assasinët janë shpërndarë nëpër Sirinë veriore, Persi, Oman, Zanzibar dhe veçanërisht Indi, ku ata numërojnë rreth 150,000 dhe quhen Thojas ose Moulas. Ata të gjithë e njohin si kreun titullar Aga Khan të Bombeit, i cili pretendon se e ka prejardhjen nga mjeshtri i fundit i madh i Alamutit nga Ismaili, imami i shtatë,ai merr mbi një të dhjetën e të ardhurave të ndjekësve të tij, madje edhe në Siri, dhe shpenzon shumicën e kohës se tij si sportist mes Parisit dhe Londrës. Ngjashëm edhe Gylenistët kudo ndodhen heqin një përqindje të rrogës për lëvizjen duke e bërë atë një strukturë ekonomike të padepërtueshme, pavarsisht metodave, assasinët përforën ezoterizmin batinit për të indoktrinuar pasuesit e vet, ndërsa lëvizja Gulen përdori shkollat dhe sohbetet për të indoktrinuar që në mosha të vogla për të mbrritur deri tek synimi përfundimtar, kapja e shtetit. Ndrkohë që lëvizja e assasinëve i ekzekutonte kundrshtarët politikë si dhe ata potencal nëpërmjet infiltrimeve të fshehta dhe tinzare, lëvizja gulen përdor taktika më efikase dhe të vështira për tu pikasur, pasi ata ligjërojnë me tekste fetare dhe fjalë të urtarëve, si dhe ndërtojnë shkolla, por këto shkolla dhe këto retorika janë shumë më vrastare sesa okultizmi vrastar i Asasinëve, kjo pasi ajo që ata dëshirojnë është tjetërsimi i fesë dhe shtetit në një organizatë të thjeshtë mercenare.


Por ajo që është dukshëm e ngjashme midis dy lëvizjeve është pretendimi se atyre i shpallet prej Allahut apo ....dhe se Allahu i drejtohet atij duke komunikuar me të dhe shikon shumë mirësi të tjera të cilat i mundësohen vetëm pasuesve të tij apo paraqet imazhin sikur zotëron një vend shumë të rëndësishëm pranë Allahut. Për të tillët apo këdo prej lëvizjeve të ngjashme me to, Allahu thotë:"E kush është më gabimtar i madh se sa ai që trillon rrenë ndaj Zotit, ose thotë: "Mua po më shpallet e nuk i është shpallur asgjë, ose se sa ai që thotë: "Do të thur diçka të ngjashme me atë që e ka zbritur All-llahu". E, sikur t'i shihje mizorët kur janë në agoni të vdekjes, e engjëjt kanë shtrirë duart e veta (me ndëshkim) e (u thonë): "Shpëtojeni pra vetveten (nëse mundeni)". "Tash përjetoni dënimin e turpshëm për shkak se e thoshit të pavërtetën për All-llahun, dhe ndaj argumenteve të Tij ishit kryeneç". Enam 93


Nga kjo dhe materiale të tjera konkludojmë se lëvizja Gulen është madje edhe më e rrezikshme sesa organizata te''oriste si Al Kaida etj, pasi infiltrimi dhe eleminimi politik i tyre synon kapjen e drejtpërdrejtë të shtetit nëpërmjet këtyre strukturave paralele.

 

*Në fillim të shekullit të 10-të, një udhëheqës ismailit i quajtur Ubejdullah shkoi në Ifrikija (Tunizia e sotme) në Afrikën veriore. Ai pretendoi prejardhjen nga vajza e Profetit a.s, Fatimeja, nëpërmjet djalit të Ismailit, Muhamedit, duke e bërë atë “imamin e fshehur” të cilin ismailitët e prisnin të shfaqej. Në vitin 909 ai e shpalli veten al-Mahdi ("I Drejtuari"), ndërtoi një kryeqytet të ri në bregdet, të quajtur Mahija, dhe filloi të bashkonte një flotë të madhe anijesh. Ai mbretëroi deri në vitin 934 si kalifi i parë Fatimid.


Shih:https://www.cbsnews.com/news/is-turkish-religious-scholar-fethullah-gulen-funding-movement-abroad-through-us-charter-schools/
https://www.youtube.com/watch?v=GJvwP7wBkFs
https://factsanddetails.com/central-asia/Central_Asian_Topics/sub8_8b/entry-5874.html
https://link.springer.com/article/10.1007/s11562-023-00549-2
ORGANIZATA FETO-SIPAS DëSHMIVE Të VETA (NJë LëVIZJE E ORGANIZUAR DHE KEQPëRDORUESE E ISLAMIT) -Libër i Dianetit Turk

 

XS
SM
MD
LG