Lidhje


Mos e teproni, IFTAR, me lugë në brez dhe aparat në qafë

Nga Lutfi Dervishi/Që kur rrjetet sociale janë shndërruar në një ndër pushtetet më të forta, politikanët thuajse i sheh kudo me kineastët e tyre të kompletuar me teknologjinë e fundit filmike.

Aq sa lëvizjet e tyre janë bërë të parashikueshme, njëjtë si të thuash se sot është e premte apo nesër e shtunë.

Tashmë jemi mësuar dhe neveria i ka lënë vendin mirëkuptimit për shkak se shumë prej tyre aq dinë, aq bëjnë duke infektuar njëri-tjetrin me strategji të dala boje.

Read more ...


Rreziku i madh që e pret Xhaminë e Namazgjasë në Tiranë

Nga Ayhan Demir/Prej disa javësh po flasim për strukturën e FETO-s në Komunitetin Musliman të Shqipërisë (KMSH) dhe për të ardhmen e Xhamisë së Namazgjasë në Tiranë. Le t’i kombinojmë të dyja temat në shkrimin e kësaj jave.

 

Këto ditë në Tiranë po bëhen përgatitje mjaft të rrezikshme: Të lidhet Xhamia e Namazgjasë në Tiranë me një shoqatë që do të themelohet rishtazi me qëllim për ta shpëtuar atë nga KMSH-ja. Synimi është i mirë, por mundësia për tu kapur është më e lartë.

 

Si vallë? Ja kështu...

Read more ...


Dy myftitë e fundit

Nga: Tasim Darsi / Pa folur akoma për dy myftitë e fundit të Shqiperisë, më duhet të ndalem pak mbi kuptimin terminologjik te fjales myfti. Myfti do te thote jurist i aftë për të dhënë sipas kërkesës ose nevojës, nje mendim autoritar (fetva), ndonëse jo domosdoshmërisht të detyrueshem, mbi një çështje të ligjit Islam (Esposito, J.L., Fjalor i Oxfordit per Islamin).
Siç edhe vërehet nga perkufizimi i mësipërm, që nje person të zgjidhet myfti, më e pakta duhet te ketë njohuri të thella teologjike si dhe të ketë dhënë mundin e vet intelektiv në çështje që i preokupojnë besimtarët në atë shekull (kohë) në të cilën jetojnë (pra të jetë muxhtehid). Parë nga ky këndvështrim emertimi myfti i çdo personi, të ngarkuar me mbarëvajtejen e jetës fetare nëpër rajone të ndryshme apo qytete, ku disa prej tyre nuk kane as arsim të mirfilltë teologjik ose kanë arsim minimalist fetar atë të medresesë, nuk eshte gjë tjetër vetem se perçundim i ketij titulli. Krahas dijes fetare, myftiu duhet te posedojë edhe virtyte të larta morale, të jetë gjithëpërfshirës dhe të garantojë drejtësi në veprim dhe gjykim, të jetë bashkepunues me koleget dhe besimtaret ,ashtu siç na urdhëron Kurani famëlartë

Read more ...


A po krijohet në Shqipëri një shtresë hibride e hoxhallarëve të dhënë pas "pushtetit/pushtetarëve" dhe a vlen për këtë kategori hadithi i tubimeve të dijes/hajrit?

Duke parë disa tubime që po prodhon përzierja hibride e interesit midis gylenistve në krye të KMSH-së dhe disa pseudo hoxhallarëve të dalë nga ky union interesi, mu kujtua qëndrimi i të parëve tanë të ndershëm ndaj kësaj kategorie njerëzish apo këtij prodhimi të ri hibrid. E natyrshëm më erdhi ndërmend pyetja , a po krijohet një shtresë e re, e tillë hoxhallarësh?

Imam Ahmedi (Allahu e pastë mëshiruar) nuk shkoi kurrë (ti vizitonte) tek halifët, qeveritarët apo princat dhe nuk i shkruajti kurrë atyre (pra për ti kërkuar ndonjë gjë) po ashtu ndaloi edhe ndjekësit e tij në mënyrë absolute nga ky veprim dhe fjalët e tij për këtë janë të famshme. Muhanne tha: E pyeta Ahmedin për Ibrahim bin El-Haraviun (dijetar i hadithit), dhe ai tha për të: "Një njeri i fëlliqur". Unë i thashë: "Çfarë thua? Ai i ndyrë?" Ai tha: Ai që ndjek qeveritarët dhe njerëzit e pozitës (pra bëhet i varur prej tyre), është i ndyrë". Ky ishte po ashtu mendimi i një grupi prej selefëve duke përfshirë Suvejd bin Gafleh, Tavus, El-Nekha'i, Ebu Hazim El-Araxh, El-Theuri, El-Fudejl bin Aijad, Ibn El-Mubarek, Davud El-Ta'i, Abdullah bin Idris, Bishr bin El-Harith El-Hafi dhe të tjerë.

Read more ...


A ngjason lëvizja Gylen (apo FETO) me atë të Hashashijinve apo Asasinëve ?/Pjesa e dytë

Vazhdim...

Por gjithsesi infiltrimi i Gylenit nëpër institucione kërkonte një konformizëm me sistemin laik në fuqi.Bindja e Gylenit ndaj shtetit u shfaq pas "grushtit portokalli" të 28 shkurtit 1997. Ndërsa ndalimi i shamisë në universitete u protestua në rrugë, në intervista të shumta, ai u shpjegoi gazetarëve se nuk e sheh shaminë si një nga parimet kryesore të fesë, se është një “farz furu” (një domosdoshmëri e parëndësishme/e parëndësishme), duke rrezikuar të shqetësojë dhjetëra grupe islamike që mendojnë ndryshe. Disa nga pjesëtaret femra të lëvizjes shpjegojnë se si ato kishin qarë për disa netë për shkak të detyrimit “të bënin një sakrificë” duke hequr shallin, duke u ndjerë të ekspozuar dhe madje të dhunuar.Shpesh, ata që janë rekrutë të mundshëm nuk dekurajohen me një theks të tepërt ndaj detyrimeve ose ndalimeve fetare. Kjo në emër të largimit të barës nga imami (kleri i lartë në hierarki ose vet Gyleni) i cili ka aftësinë ti lejojë disa gjëra të palejuara sheriatikisht, gjëra si pirja e alkoolit apo ngrënia e kamatës.Kjo formë jo e devotshme dhe jo radikale e myslimanizmit njihet nga lëvizja Gylen dhe u përvetësohet parimeve të tyre misionare, duke u shfaqur dukshëm më dashamirës ndaj praktikave jo-islame.

Read more ...

XS
SM
MD
LG