A ngjason lëvizja Gylen (apo FETO) me atë të Hashashijinve apo Asasinëve ?/Pjesa e dytë
Vazhdim...
Por gjithsesi infiltrimi i Gylenit nëpër institucione kërkonte një konformizëm me sistemin laik në fuqi.Bindja e Gylenit ndaj shtetit u shfaq pas "grushtit portokalli" të 28 shkurtit 1997. Ndërsa ndalimi i shamisë në universitete u protestua në rrugë, në intervista të shumta, ai u shpjegoi gazetarëve se nuk e sheh shaminë si një nga parimet kryesore të fesë, se është një “farz furu” (një domosdoshmëri e parëndësishme/e parëndësishme), duke rrezikuar të shqetësojë dhjetëra grupe islamike që mendojnë ndryshe. Disa nga pjesëtaret femra të lëvizjes shpjegojnë se si ato kishin qarë për disa netë për shkak të detyrimit “të bënin një sakrificë” duke hequr shallin, duke u ndjerë të ekspozuar dhe madje të dhunuar.Shpesh, ata që janë rekrutë të mundshëm nuk dekurajohen me një theks të tepërt ndaj detyrimeve ose ndalimeve fetare. Kjo në emër të largimit të barës nga imami (kleri i lartë në hierarki ose vet Gyleni) i cili ka aftësinë ti lejojë disa gjëra të palejuara sheriatikisht, gjëra si pirja e alkoolit apo ngrënia e kamatës.Kjo formë jo e devotshme dhe jo radikale e myslimanizmit njihet nga lëvizja Gylen dhe u përvetësohet parimeve të tyre misionare, duke u shfaqur dukshëm më dashamirës ndaj praktikave jo-islame.